Ahad, 1 September 2013

Mug Upin dan Ipin untuk Aina & Auni

Beli time on the way nak balik sg Rambai, Melaka...Incik hubby singgah Petron nak isi minyak..Saya pulak singgah masuk nak beli something buat kunyah kunyah sebab tekak pahit semcam...

Sekali anak anak bertuah nih dari luar dah nampak barang barang Upin & Ipin yang dijual..Apa lagi kan..Duit ummi melayanglah belikan diorang mug dan buku Upin dan Ipin (buku takde dalam gambar)..

Lepas nih tak tahu koleksi Upin & Ipin apa pulak yang bakal jadi hak milik Aina & Auni...Pantang nampak aje kompom meroyan..

7 ulasan:

  1. tajam betul mata diorang kalo benda comel2 ni. dari jauh pun boleh nampak. heee..

    BalasPadam
  2. cantik...kalau anak akak tgk pasti berkenan jugak...

    BalasPadam
  3. Budak budak nampak apa saja yg jual kat kedai kan..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.