Ahad, 1 September 2013

Kek yang tak jadi tapi sedap..huhuhu

Caramel choc moist cake yang tak jadi sebab tersilap step...Nasib baik sedap...huhuhu...Tapi suka lak tengok corak kat kek nih..

18 ulasan:

  1. rajinnya mimie mencuba, takpe kali ke2 nnti pasti menjadik kek ni

    BalasPadam
  2. Looks yummy to me...sharekan resipi please....xjd pown xpe...asal sodappp...

    BalasPadam
  3. Rupa tak penting, yang penting rasa. Hihi.

    BalasPadam
  4. eh menarik lah coraknya.. biar takde rupa.tapi rasa sedap.. hahaha..

    BalasPadam
  5. jangan pandang pada rupa yang penting adalah rasa

    BalasPadam
  6. Tak leh nampak gambo la. Haru betul. Dah la bw pun kat fon je. Celcom pulak buat hal. Sabo je la....

    BalasPadam
  7. nampak ok jea. kalau sedap tu lagi la ok..hehe

    BalasPadam
  8. macam ms yati buat mula2 camtu gak slh step...

    BalasPadam
  9. apa guna rupa menarik tp x sedapkan...

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.