Khamis, 12 September 2013

Kecik kecik dah pandai bercinta

Tengoklah gaya si Auni kat atas motor..Saya tengok dari belakang dah tergelak gelak..Lama jugak saya perhatikan..Bukan main lagi gaya anak dara saya yang comel nih kat atas motor..Kakak baik punya duduk depan adik pulak tunjuk otai duduk belakang. Siap buat aksi ala ala manja dengan abi dia..Ngalahkan orang bercinta pulak...Puas hati ummi dia dapat snap gambar nih..Nak simpan buat kenangan..Dah besar nak tunjuk kat dia fiil masa kecik..Kemain ye anak ummi atas motor...Ummi pun takde bercinta macam tuh dengan abi dulu tau..

10 ulasan:

  1. ha ah ek, bukan main lagi dia bercinta, betul tu dear...kita simpan sebagai kenangan dan boleh tunjuk balik bila mereka dah besar...

    BalasPadam
  2. hihihi.. comelnya.. kemain peluk cam tak nak lepas.. kekeke..

    BalasPadam
  3. Hehe PU ...mana tak terpikat dgn mamat motor tu, tenhoklah mamat motor tu punya smart....baju ngan sandal pun sedondon...hehe

    BalasPadam
  4. salam k.mimi..

    ehehe... jeles ye ibu tu..:p
    alhamdulillah...manja auni ni ye..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.