Keakraban dua beradik

Assalamualaikum...

Tengoklah keakraban dua beradik nih main basikal sama sama...Bukan main suka lagi diorang main basikal sama...Nih time mood diorsng okey...Kalau mood tak okey memang bercekau aje memanjang....

18 comments:

  1. cantik basikal.. nak tumpang naik.. hihihi

    BalasPadam
  2. Anak2 cam tulah masa baikkk haihhhsemua tak apa, semua ok tapi bila mai mood masing2 tak baik tersentuh sikit pun jadi sebab nak bercakau.

    BalasPadam
  3. time baik kita tgk pun sennag hati kan..

    *done universiti london

    BalasPadam
  4. biasalah tuh... kejap ok kejap tak yek... kwn gaduh kwn baik jugak kan

    BalasPadam
  5. Adat adik beradik...sekejap berkawan sekejap bergaduh....:D

    BalasPadam
  6. Biasalah budak2. Mood tak menentu. Tapi terhiburkan bila tengok telatah mereka :)

    BalasPadam
  7. biasa la tu adik beradik.. :)
    tp tgk diorg cmni mesti akak hepi je kan

    BalasPadam
  8. camtulah namanya budak..
    tak pe..kecik2 bercekau, biasanya besar nanti dia rapat

    BalasPadam
  9. alhamdulillah...semoga jadi adik beradik yg sentiasa menjaga sesama sendiri :)

    BalasPadam
  10. alahai... comei nek basikal berdua.. sweet couple.. hehe

    BalasPadam
  11. biasalah...adik beradik gaduh2 pastu elok balik...

    BalasPadam
  12. biasalah anak2 MV pun mcm tue jug..kadang2 buat kita geram,..hehe

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.