Gaya Auni merajuk


Nih gaya merajuk Auni sekarang....Dulu tak reti nak merajuk buat macam nih..Sekarang bukan main lagi...Kalau dekat rumah MIL saya pot dia kalau merajuk bawah meja makan....Sekarang dekat rumah pot dia merajuk depan pintu bilik...Bila saya cakap "Eeeeee ada ulat belakang adik.."Auni bantai meraung lepas tuh sambung merajuk kat ruang tamu..hahaha....Jahat ummi dia..Anak dah lah merajuk bantai sakat lagi..Bukan nak pujuk pun kan...Selagi tak pujuk macam nih lah gaya dia..hahaha

10 comments:

  1. alololo comel nye gaya merajuk dak auni ni ahaha..amboii ummi dia kuat sakat ea hehee..

    BalasPadam
  2. hihihihi merajuk yer....saya pun sama...kalau mia merajuk..biar je..at last dia baik sendiri..hahahaha...

    BalasPadam
  3. hehehe..comelnya merajuk..Ummi tak pujuk ye...kdg2 sy pn suka buat cam tu MIMI..suka sakat bkn pla memujuk hehe

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.