Favourite Aina dan Auni

Anak anak kesayangan saya yang comel dan bijak nih memang suka makan biskut...Terutama sekali biskut lemak..Saya memanh panggil biskut lemak..Tak tahulah korang panggil biskut apa...Family saya semua panggil biskut yang petak nih biskut lemak sebab rasa biskut nih berlemak dan kalau cicah kat air mesti nampak macam minyak kat dalam air tuh kan...

Cubalah hidang macam macam makanan dekat diorang langsung diorang tak hairan kalau ada biskut lemak nih tau...Selagi tak habis selagi tuhlah diorang duk hadap biskut lemak nih...

9 comments:

  1. Beskot ni cicah milo sedap woo atau sapu jem... layannnnnz

    BalasPadam
  2. Betul la tu. Fiza pun panggil biskut lemak jugak :)

    BalasPadam
  3. samalah dengan afif dengan aisy...
    tapi diorang makan yang cap ping pong tu je...
    beli yang lain tak makan
    3hari je boleh habis diorang adik beradik makan =)

    BalasPadam
  4. penuh haaa...dua2x tgn ada.. :) comel jer mkn gitu kan..

    BalasPadam
  5. Ros pun panggil biskut lemak jugak akak. Masa dulu selalu makan ngan mak cicah kopi... sedapnya.

    BalasPadam
  6. cicah milo sedap ni.. cikna pun suka.. hehe..

    BalasPadam
  7. anak sy pun low profile.. suka makan biskut kering... hehe

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.