Khamis, 19 September 2013

CPUV/BE Olay JAS Bundle

Assalamualaikum...

Alhamdulillah pagi tadi check akaun Nuffnang ada satu CPUV/BE baru Olay JAS Bundle.Syukur rezeki di pagi Khamis....Terima kasih Nuffnang sudi bagi hadiah untuk saya....Tiga CPUV/BE saya sebelum nih dah pun credited...Tak buat entry pun sebab bapak pemalas saya nih..hahaha....




Hahhhh...Nih lah iklan yang sedang bergoyang goyang di blog saya....Kalau kawan kawan nampak iklan jangan lupa klik dan tengok prodk nih tau....Macam biasalah kan kawan kawan cubit cbit sayang iklan saya, saya akan balas balik...Win win situation kan...


Nota kaki* Patutlah tapak tangan kanan saya gatal malam tadi..Rupa rupanya nak dapat rezeki....hehehe (^_^)

17 ulasan:

  1. wah~manyak jer singgah...ok la tuh.. :)

    BalasPadam
  2. smlm tgk dah metered..hari ni nak tgkla..kot2 ada rezeki be bru.hihi..

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah congrats dear, rezeki tu... farah tumpang happy...

    BalasPadam
  4. Tahniah....samalah dapat juga..
    #done klik2

    BalasPadam
  5. Agaknya buat entri utk cpuv nuffnang ni dapat tambah lagi cpuv kat blig tak PU?...

    BalasPadam
  6. Tahniah awak. Rezeki org nak bagi kan. Fiza pun dpt BE ni. Alhamdulillah. Semoga rezeki kita sama2 berterusan melimpah ruah :)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.