Peserta Masterchef Australia 2012 feveret saya dah terkeluar

Nih lah feberet peserta saya Ben a.k.a Benny..Peserta nih seorang guru tau. Saya suka cara pembawakan diri sepanjang program nih...Tapi sayang lah dia dah tersingkir...Tersingkir masa cabaran masak daging...Dia masak ok tapi dari segi plating juri cakap takde arah tuju...Clumsy katanya...Sedihnya saya bila tengok dia menangis bila disingkir....Dia kalah tipis aje dengan peserta bernama Julia..huhuhu...

Apa pun tetap bangga sebab dia peserta top 5...Korang ada tak yang tengok Masterchef Australia 2012 nih?Saya tak oernah miss kalau miss mesti tengok ulangan atau marathon Masterchef hari sabtu...

9 comments:

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..