Belajar butang baju sendiri

Malam tadi Aina buka baju tidur dia..Saya marah lah sebab malam malam bukak baju sejukkan...Saya suruh dia pakai balik baju tidur tuh..

Bila dia pakai saya nak butangkan dia tak bagi..Kepala saya duk fikir dia merajuk dengan saya sebab marah dia tadi..Rupa rupanya dia tak bagi saya butangkan sebab dia nak belajar butang sendiri..Bila dia dah butang baju dia panggil saya suruh tengok...Bila saya tengok baju dia dah berbutang semua saya puji dia cakap padai...Kira cover balik nak pujuk dia sebab marah bukak baju tadi..Nasib baik dia senyum bila saya puji dia..hahaha...Ummi garang tak bertempat...Bukan apa korang saya marah sebab malam malam kan sejuk..Takut dia sejuk nanti...


Nampak perut...Seksi u...hahaha

11 comments:

  1. ala..sayang Ain..dah pandai butangkan baju..
    erm..sayapun selalu marah2 kat anak2 lepas tu terasa diri garang tak bertempat.. anak2 ni pula cepat jer sejuk bila dipuji..kita pulak yg rasa bersalah..

    BalasPadam
  2. Dah pandai butangkan baju sendiri. Bagus... Keep it up sayang...

    BalasPadam
  3. budak kecik kalau buat bnda simple pun , tersangat la comel!

    BalasPadam
  4. ololoo bagusnya aina ni.. aina kan pandai.. nanti auntie babap ibu sbb marah aina yer.. hihii

    BalasPadam
  5. baguslah....mia xpandai lg kot sbb xder bj berbutang...semua pakai sarung je...huhuuh..kn ajar gak nie...tahniah dh pandai bt sendiri..

    sesekali mmg tak sengaja tergarang...ehe

    BalasPadam
  6. pndai yer....pasni blh dh butang sendiri.. :) ummi tak yah isau dh

    BalasPadam
  7. auwh..cekcinya hehe..baguslah tu MIMI..dia dah pandai berdikiari sendri..:)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..