TERmengidam air jambu batu pulak

Sebelum nih saya ada update pasal juadah iftar....Salah satu gambar yang ada ialag gambar air jambu batu...Nak baca entry tuh korang boleh klik SINI

Hari nih nak cerita pasal air jambu batu yang telah menyebabkan hari hari saya mahu tau..Tiba tiba saya termengindam nak minum air jambu batu..Serius air jambu batu yang saya beli kat bazar Ramadhan Seremban 2 nih memang terbaik....Terasa kenikmatan menyedut air tuh kat tekak nih....Perghhh memang sedap...Dengan asam yang menari nari dalam air...Semalam penjual iar jambu batu bagitahu saya air yang dia bancuh lagi kaw dari sebelum nih..

Sebelum nih saya minum pun dah terasa nikmat apatah lagi kalau dia tambah lagi perasa kan...Lagilah kaw kaw rasa air jambu batu nih....Serius wei, memang sedap....Nih duk fikir kalau bazar Ramadhan dah takde jenuh nak mencari air jambu batu nih....



14 comments:

  1. Mengidam tu...xpe,abis ramadhan m bazar nnti leh wat sendiri plk..msti lagi kaw2 drp org yg jual tu:-)

    BalasPadam
  2. Dia guna kordial jambu batu atau blend jambu batu mimi.. kalau dah tahu caranya boleh carilah mimi kan..

    BalasPadam
  3. wah termengidam yer...he he he...takper takper... enjoy air jambu batu tu... *_^

    BalasPadam
  4. Cari resepi buat air jambu batu kalau dak lepas puasa melopong pulak.

    BalasPadam
  5. js slalu beli yg dlm kotak..itu pun sedap hehe

    BalasPadam
  6. air jambu batu kat Sek.18 S.alm sedap, jambu dia pun rangup. lokasi :tepi pagar intec uitm :)

    BalasPadam
  7. dulu kat kedah ramai gila org juai air jambu batu....skrg tatau ada lg x fenomena tu huu

    BalasPadam
  8. mengidam? ada apa2kah? naper takde gambar?

    BalasPadam
  9. cepat mimi ..cepat beli air jmabu batu huhu

    BalasPadam
  10. air jambu batu mmg sedap kak.. selalu jijah beli yg dlm kotak..pehh!

    BalasPadam
  11. sy beli kordial dekat cosway.. sedap,, mmg rasa jmbu batu merah yg originl.. hehe.. klu nk merasa, jmput beraya di rumah.. hehe

    BalasPadam
  12. Tak berani nak minum especially masa berbuka.. kena hati2 lepas 'semput' makan bendi masa berbuka ;D

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..