Sebab tak datang sekolah

17 comments:

  1. adoilah haiii, ekekeke...gelak besar ai baca ni dear... memang fanatik korea betul anak beranak ni... hu hu hu...

    BalasPadam
  2. huhuhui... kalu la ada mak pak yg mcmni nyer perangai mmg gile lah... tahap cipan

    BalasPadam
  3. Hehe....banyak cerita pulak.... Cikgu Mimi yg dapat ke surat tu

    BalasPadam
  4. Ni anaknya ke yang gila kpop ke maknya...hehe

    BalasPadam
  5. hahahahaha
    ni betul atau bohong
    mmg kelakar

    BalasPadam
  6. ada juga yang fanatik sampai macm ni ye hehehe

    BalasPadam
  7. ekkk sampai macam tu sekali...kuikuikui

    BalasPadam
  8. mak aih.. serius ke ni..? cameron jauh beza gila ngan sejuk kat korea nun.. baik makcik tu letak anak dia dalam freezer kalau nak biasakan diri dengan sejuk kat korea. hahaha..

    BalasPadam
  9. ni betoi ke ek mimie or hanya saja suka2 ek?

    BalasPadam
  10. teruk btol mcm ni.haha
    mcm2 alasan la yea kalau tak nak pi sekolah

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..