Selasa, 16 Julai 2013

Terima kasih kak Intan

Serius sangatttt terharu dengan hasil kerja kak Intan...Saya dan Auni jadi "model" dalam buku latihan untuk pelajar sekolah rendah...Jangan terperanjat okey..Bukan muka saya dan Auni duk bertempek dalam buku tau..No no no...Cuma nama kitorang aje digunapakai tau...Popular kejap..Muahaha...

See...Terharunya saya...Terima kasih kak Intan caaayanggg kak Intan sangat sangat..Gambar nih kak Intan send dekat wassup group blogger PinkUmmi...

Sesiapa nak join boleh wassup no korang kat no hp saya yang tertera sebelah kiri blog saya nih....

17 ulasan:

  1. Mula2 keluar nama lama2 keluar gambar pun best gak.

    BalasPadam
  2. glamer lah ni dalam kalangan budak2 :D

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum kak mie, heee bestnya. kerhlasss kak mie dengan auni, hehehhe ;p

    BalasPadam
  4. Oh femeslah selagi buku itu digunapakai ye mimi..

    BalasPadam
  5. murid akak, kalau kita letak nama dia kat kertas soalan@latihan kat papan hitam, sengih sampai telinga, dok canang kat kelas, cikgu pilih nama dia malahan kalau silap sikit eja pun dan2 tu suruh betulkan..

    p/s rupa2nya bukan bebudak je suka, kan? heee

    BalasPadam
  6. Mula nama dipinjamkan, lepas ni tuan pulak la ;)

    BalasPadam
  7. wahhh bestnye...mesti tersenyum lebar je kan hehe

    BalasPadam
  8. hihihi..kebetulan kan..guna nama yg sama :)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.