Rezeki hari pertama di bulan Ramadhan

Assalamualaikum...

Alhamdulillah, dapat "hadiah" dari Nuffnang lagi....Ikutkan "hadiah" yang saya terima nih dah mula dari 12 Jun tapi baru hari nih dia keluar kat akaun...Tapi apa apa pun terima kasih Nuffnang bagi BE Mitsubishi Mirage (June) lagi...BE DRB-Hicom dah metered....


Saya nak ucapkan SELAMAT BERPUASA kepada semua kawan kawan blogger yang saya sayangggggggggg nih...Semoga di bulan yang mulia nih kita sama sama melakukan segala amal ibadat dengan penuh tawaduk agar beroleh ganjaran dariNya..InsyaALLAH....

21 comments:

  1. tahniah rezeki ramadhan kak..
    harap2 sy pn ada ler rezeki tu nnti :)

    BalasPadam
  2. akak ada masalah betul ngn nuffnang, tak penah dpt pun... setiap kali akak daftar msti unapprove...huhuhui tak tau naper

    BalasPadam
  3. tahniah mimie!! samalah BE kita, yg pelik start bulan jun tu

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum kak mie, alhamdullilah. rezeki bulan puasa ni. selamat berpuasa ye. anak2 kak mie puasa tak? hehe

    BalasPadam
  5. camno nak ber BE nie mimi..lin bab2 nie masih fail lerr

    BalasPadam
  6. alhamdulillah..rezeki di bulan ramadhan...selamat berpuasa mimi

    BalasPadam
  7. salam ramadhan buat corat2 pink ummi.. semoga menjalani ibadah puasa dengan pernuh kesabaran dan mendapat kerahmatan dari Allah swt..

    BalasPadam
  8. Alhamdulillah.. Tahniah
    Selamat berpuasa...

    BalasPadam
  9. selamat berpuasa..

    alhamdulillah... dapat rezeki lagi ye..dalam 1st ramadhan...

    BalasPadam
  10. wah...bestnyer,..sokmo nmapak entry pasal be nuffnang ni...tp sy xde pn..huhu..

    BalasPadam
  11. Alhamdulillah. Tahniah kak. meriah nampak nuffnang akak tu yeee haa!

    selamat berpuasa. moga amalan kita semua diberikan pahala berlipat ganda... anak kembar akak puasa tak? hehehehe

    cerita sikit pengalaman akak tgk keletah dia orang bln puasa. rindu budak kecik tu!

    BalasPadam
  12. Salam Mimi..Tahniah ya!.Slmt berpuasa juga.


    p/s:K.Atie ada menjual kuih btg buruk & mini popia..Jemput singgh ya.TQ

    BalasPadam
  13. tahniah mimie

    *selamat berpuasa gak utk mimie

    BalasPadam
  14. alhamdulillah MIMI..murah rezeki MIMI..slmt berpuasa ya MIMI

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..