Ahad, 14 Julai 2013

"Adik nyeee"

Auni pagi pagi dah buat lawak tau korang...Tiba tiba dia bantai menangis sambil cakap "Adik nye" @ "Adik punya"..Hairan jugak pesal tetiba menangis cakap adik punya. Rupa rupanya anak bertuah saya seorang nih nampak kakak dia Aina pakai seluar dia..Hahaha...

Saya apa lagi bantai ketawa lah.Incik hubby pun ketawa...Cam betul dia seluar kesayangan dia. Saya pun tak perasan bila masa Aina tukar seluar sebab sebelum nih dia pakai seluar kecik aje..mihmihmih...Selagi tak bukak seluar yang Aina pakai tuh selagi tuh dia menangis. Saya pun pergi dalam bilik ambik seluar Aina dan suruh Aina salin seluar tuh. Bila dah dapat seluar dia terus senyap..Auni Auni...Apa pun tak boleh...

Nih lah seluar Auni yang Aina pakai. Seluar nih punya pasal Auni sanggup menangis...mihmih
 
Muka happy lepas dapat pakai seluar...Siap request "Mi..nak gambar"...Anak bertuah yang banyak ragam banyak fiil. Geram pulak hati hamba tengok budak kecik nih..kihkihkih......

6 ulasan:

Terima kasih sudi tinggalkan komen.