Rabu, 17 Julai 2013

20 ulasan:

  1. Setuju.. Lauk pauk sekarang pun dah mahal..

    BalasPadam
  2. Setuju. Sekarang kuih mahal. Dah tu kecik. Rasa tak berbaloi je beli.

    BalasPadam
  3. Betulle tu. Dulu2 p bazar ramadan, RM10 macam2 dpt. . Ikan bakar lagi. La ni..2,3 plastik atas meja je

    BalasPadam
  4. ada gak kuih tu sengaja wat besar2 supaya blh jual mahal kan kan!..hihi

    BalasPadam
  5. tambah lg...

    kuih dulu sedappppp..kuih skrg x dek rase langsung dahh..

    BalasPadam
  6. setuju sgt.. ada plak yg meniaga tak ikhlas rasa nya langsung tak sedap padahal rupa cantik

    BalasPadam
  7. mmg setuju sgt
    sebab tu la selalu buat sendiri jea klu tekak nak mkn sgt

    BalasPadam
  8. setuju!! saiz kuih ikut tahun..makin lama makin kecik..huhu

    BalasPadam
  9. Hi…saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya yer http://ibu2ahmad.blogspot.com

    BalasPadam
  10. Itulah perubahan dulu dan sekarang :D

    BalasPadam
  11. Hehe.... Mmg terkenalah penjual kuih , tp mmg ada betulnya!

    BalasPadam
  12. setuju!!hihihi..skrg mmg ssh dh nk jmpe kuih rm1 - 4 biji :)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.