Selasa, 30 Julai 2013

Juadah iftar semalam

Berbuka tanpa incik hubby..Dia kena pergi Alor Setar...Cian dia kempunan nak repeat makan tomyam ayam yang saya masak semalam...huhuhu..T_T

Hari nih I is malas..Beli juadah iftar kat bazar Ramadhan Seremban 2 aje..Dah lama tak makan nasi kerabu..So, berbuka nih I makan nasi kerabu+air jambu batu..Kuih pulak beli onde onde untuk diri sendiri..Donut, pau goreng inti kacang dan ayam goreng untuk Aina Auni...

Serius sedap gila makan nasi kerabu plus air jambu batu yang asamnya berenang renang di lautan hijau..hahaha...Alhamdulillah syukur atas nikmat Allah berikan...Rezeki hari nih..Korang berbuka apa tadi?

18 ulasan:

  1. waduh..
    bnyak jugak lauk ns kerabu tu kak..
    mmg selera tgk.

    BalasPadam
  2. Kakak semalam berbuka nasi dagang beli juga. Kuih tepung gomak - mimi tahu tahu tak tepung gomak. Tak tahu tempat mimi panggil apa. Air kakak bancuh sendiri kat rumah.

    BalasPadam
  3. terliur saya tengok makanan ni kak hehe lambat lagi nak buka ni huhu

    BalasPadam
  4. Pergh!!! mmg nampak seedap PU...
    Kita kalau tak de hubby senang jekan PU...beli hehe

    BalasPadam
  5. sedapnye buah melaka tu.... kecur air liur...

    BalasPadam
  6. akak tak penah lg berbuka ngn ns kerabu, udah ujung2 ni lg takde mood nk msk beria utk berbuka

    BalasPadam
  7. kuih yg last tu MIMI..suka makan..:)

    BalasPadam
  8. lama tak mkn nasi kerabu...laksa pon lama tak mkn..tetiba nmpk nsi krabu tringt laksa..ap kaitan yer ek?hahahha

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.