Jumaat, 12 Julai 2013

Frustnye saya T_T

Assalamualaikum...

Semalam kan punyelah saya eksited sebab dapat puasa..Konon konon kena ganti puasa 6 hari je tahun nih sekali kena jugak ganti 7 hari...uwaaaa....

Ceritanya macam nih..Semalam lepas ambik Aina Auni dekat taska, saya bergegas balik rumah sebab nak solat asar. Sebelum nak solat tuh saya nak shi shi dulu lah...Sekali bila tertengok dekat seluar kecik saya alahaiiii...Frustnye sayaaaa...T_T..

Dah lagi sejam setengah je nak bukak pose....Sedih lah...Main mainkan saya macam nih...Sempat jugak lah solat subuh n zohor kan...Tapu takpelsh, kenalah ganti kan...Tapi alhamdulillah walaupun puasa saya tak penuh sehari tapi untungnya perempuan nih ialah pahala yang kita dapat sama dengan pahala penuh sehari walaupun puasa separuh jalan...Ini apa yang ustaz saya cakap tau...

Nota kaki* Alhamdulillah,  hari nih insyaAllah puasa penuh...Dah yakin betul betul bersih....

7 ulasan:

Terima kasih sudi tinggalkan komen.