Debu debu putih di lantai rumah

Sabar ajela wahai hati bila bangun tidur tengok banyak debu debu putih bertaburan kat lantai dalam bilik. Atas katil jangan cakap lah...Habis di buat renjis renjis di pilis...Kerja siapa lagi kan kalau bukan dua beradik yang bikin ummi dia jadi tarzan...

Geram pulak hati hamba tengok perangai dua beradik nih lah...ishhh

3 comments:

  1. budak2 tak kan terlepas buat camni..dulu saya pun buat juga..hehe

    BalasPadam
  2. hahaha..ni keje 2 beradik tu la ye kak mimie?menguji dya kreativiti kot tu :)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..