Selasa, 2 Julai 2013

Buah dan sayuran segar dari Cameron Highlands

Semalam incik hubby ada tugas kat CH...So, nih lah hasil yang dia bawak dari CH...

Sebelum nih kita dengar kalau makan strawberi kat CH rasa dia manis lagi tapi bila keluar dari kawasan jadi masam sikit. Tapi strawberi yang suami saya bawak balik semalam still rasa manis lagi tau...Awal awal dah cakap incik hubby buah strawberi boleh guna buat kek...Hahahaha....

Ada setengah sayur dan buah saya nak bagi jiran sebelah rumah...Sharing is caring kan..Lagipun bersedekah tuh kan sangat dituntut kan....

Incik hubby dah merasa pergi CH, saya entah bila lah lagi...huhuhu...

17 ulasan:

  1. Akak ni ermmm 16 tahun lepas kot gi Cameron Highland.

    BalasPadam
  2. bestnya dapat makan buah strawberry segar dari ladang....:D

    BalasPadam
  3. Bestnya starwberi...saya pun dah lama x kesana last pegi 5thn lps...uhuhuhu

    BalasPadam
  4. kalau ke sana mmg nak beli sayur,buah stoberi dgn bunga ros je kan..

    BalasPadam
  5. Saya tak pernah g makan strawberry.. Nak 1.. Hihi..

    BalasPadam
  6. Untunglah jiran mimi dapat sayur fresh. Bila jadi kek tu kena tayang mimi:)

    BalasPadam
  7. betul tu...bersedekah walau dgn sebiji tamar sabda Rasullulah..

    strawbery cicah coklat..yummyy..

    BalasPadam
  8. besar2 stoberi nyer... sayur2 pun segar lain mcm....

    BalasPadam
  9. tau x, dulu kalu k.ina ada prob, suka sgt g cameron ajak kwn.. hihii... g pg blik ptg... tp time tu blm kawen la :)

    BalasPadam
  10. aritu mase teambuilding dan bercuti kt CH, x berkesempatan nak beli sayur2an dan ros. dpt bwk balik strawberry n jagung je

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.