Khamis, 6 Jun 2013

Wordless Wednesday #21 - Suami Aku Ustaz

Tak lama cerita nih nak kuar kan? Pelakon utama Adi Putra dan Nora Danish...Memang sesuai..

26 ulasan:

  1. tak sabar nk tgk juga.suka kalau dorg berdua di gandingkan dlm drama.

    BalasPadam
  2. suka kalau Adiputra berlakon dgn Nora Danishhh, mesti besttt...

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum kak mie. bestnyaaa. nak beli novel ni! heheheee

    BalasPadam
  4. kalau buat drama laku lah, konfem rating tinggi tapi kalau buat filem..emm macam tak berapa nak dapat sambutan kot..

    BalasPadam
  5. saya suka diorg berdua bergandingan. mmg sepadan :)

    BalasPadam
  6. dah ada promonya ye. tak terperasan plak... cam best je tu.

    BalasPadam
  7. macam best je.. =)
    tapi kan kak, harini wednesday ke thursday???

    BalasPadam
  8. Nak beli novel ni, tapi novel yang ada tak habes baca lagi.

    BalasPadam
  9. Cerita ni berlakon kt malacca high school, skola cousin sy..sinopsis cter ni mcm mne ye?

    BalasPadam
  10. eh .. sure sedap niee
    adi kann ekke ;)

    BalasPadam
  11. macam best jer citer ni...kt mana nk kuar citer ni...filem ke kat astro...nk tengok jgk la..tajuk menarik....

    BalasPadam
  12. baru je abis baca teduhan kasih nmpk nye kena cari citer ni plak...hikhik

    BalasPadam
  13. musim skrg ni dr novel jd crita kan...

    BalasPadam
  14. macam best je cite nih kan..nora danish pon xabes2 promot cite ni dlm instgram :)

    BalasPadam
  15. tgu drama...

    skarang duk giler layan teduhan kasih. fuhhh.. menusuk hati

    BalasPadam
  16. oooo rupenye cite suamiku ustaz nie dr novel ke...okayh, akanku crk..hehehe

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.