Khamis, 27 Jun 2013

Sosej rebus

Sebenarnya sosej nih saya rebus dulu sebelum buat sambal...Sosej rebus nih favourite Aina dan Auni...Anak anak saya lebih suka makan sosej rebus daripada sosej yang digoreng atau bakar.Confirm diorang buat main renjis renjis..Tapi kalau sosej rebus bukan main lg diorang makan..Siap bertambah tambah...

Selera diorang nih selalu tak sama dengan saya. Saya kurang sosej rebus nih

8 ulasan:

  1. assalamualaikum kak mie, hadi suka sosej ni. sheila lebih suka nugget! hehe nak2 pula ada cheese dalam nugget tu. ohh terliur pulak mengingatinya ;p

    BalasPadam
  2. nnti cube beli yg sosej dlm dia ada cheese tuh dik, kalu di rebus lg sedap

    BalasPadam
  3. Ros pun kurang sikit kalau rebus ni.. goreng, laju je.. hihi

    BalasPadam
  4. 2 Abdul kak pun sama..

    p/s try kukus, lagi cantik hasilnya.

    BalasPadam
  5. sama la mcm anak ena
    tapi dorang suka goreng pastu letak cheese
    mmg fov dorang berdua

    BalasPadam
  6. Ank2 saya pun suka sosej yg rebus dr goreng.. :D

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.