Saya demam

Saya mintak maaf kat kawan kawan hari nih tak dapat nak singgah sangat rumah korang dan tinggalkan komen....Sepanjang hari nih saya memang tak sihat...batuk + selsema + demam..Siap muntah bagai...Gara gara cuaca yang semakin panas dan berjerebu...Auni pun dah mula batuk batuk....

Nih pun saya gigihkan diri pergi kerja dan buat tugasan yang diamanahkan...InsyaAllah esok saya cuba balas jejak kawan kawan ye....Banyak sebenarnya saya nak up entry baru tapi tuhlah kan masa tak mengizinkan saya...Harap kawan kawan faham dan doakan saya cepat sembuh....

11 comments:

  1. Assalamualaikum kak mie, semoga cepat sembuh ya. nanti update blog laju2 tau :)

    BalasPadam
  2. iyelah skrg pun dgn cuaca yg panas...moga cepat sembuhnye..jgn lupa minum byk air ...

    BalasPadam
  3. Get well soon.. rehat cukup2 and take care :)

    BalasPadam
  4. Smoga akak cepat sembuh, musim jerebu skang ni kena jaga kesihatan slalu..

    BalasPadam
  5. Moga cepat sembuh.. Bykkan minum air.. Musim pns kering dan jerebu skrg ni...

    BalasPadam
  6. Sis rehatlah dulu.. Bila dah sihat, baru online balik..

    BalasPadam
  7. kesiannya. datang pakej semua tu. jaga kesihatan, jgn terdedah sgt dgn persekitaran. jerebu kan.. cepat sembuh ya.

    BalasPadam
  8. get well soon, mimi, insya-Allah

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.