Selasa, 11 Jun 2013

Resipi Pau Goreng Berinti Kacang Merah dan Coklat

Assalamualaikum...

Semalam saya letak gambar pau goreng as a teaser kan kan...Hari nih saya bagi resipi pau goreng pulak kat sayang sayang saya semua nih...

Resipi nak buat pau goreng pun senang aje....3 cawan tepung+1 sdb gula+1 sdb yis+1 sdt tepung anik sendiri+1 sdb minyak masak+1 cawan air masak...Gaul sebati sampai jadi doh....Biar doh seketika sehingga naik gebu....Dah naik boleh uli dan isi inti..Uli bulat bulat dan boleh goreng macam biasa dengan api yang kecik...

Senang aje kan nak buat pau goreng...tak susah mana pun....


Tengoklah lelehan coklat dari pau goreng yang panas nih...Coklat nih saya beli kat kedai jual barangan buat kek dan biskut....Coklat nih rasa dia sama macam coklat Nutella...


Tengok muka Aina yang beria-ia makan pau goreng....Sampai pejam pejam mata makan pau goreng...


Tengokkkkkk....Auni sampai jilat tangan dia sebab coklat duk meleleh leleh kat tangan dia.....Hahaha....

Nota kaki* Sorry lamabt up entry resipi pau goreng...Line internet macam siput "bab 1"....huh...sabar ajelah

21 ulasan:

  1. lin masih x brapa pandai buat doh lg..tp teringin sgt nak buat donat2 nie

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum kak mie. perghh sheila puasa ni. Sabor jelah. hehehhee ;p

    BalasPadam
  3. sedapnyaa...japg sy nkg beli pau kacang juga lah..

    BalasPadam
  4. glupss terliur akak nengok pau goreng isi coklat tuh... perkh kalu dpt seketul skrg nih kan best

    BalasPadam
  5. aduhaiiiiiiiii Nampak sedap nye pau itu!!!!

    BalasPadam
  6. tengok coklat tu yang buat telan air liur tu ;)

    BalasPadam
  7. ADUH,TERLIUR TENGOK INTI YG MOIST TU..NAK SATU LEH TAK?:)

    BalasPadam
  8. sampai jilat jari tu memang sedap sangat2 la tu..

    BalasPadam
  9. sedapnya gk dia makn... heheh... lama x makan pau nih..

    BalasPadam
  10. tak pernah buat la...one day maybe...haha

    BalasPadam
  11. rsepi menarik... dah siap salin siap2... tq :)

    BalasPadam
  12. alaaaa..bestnya pau kacang n coklat! fav saya..nak buat yg bercinta tu. huhuhu

    BalasPadam
  13. amboi...buleh bukak bisnes pau kukuih nih hehe

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.