Sabtu, 22 Jun 2013

Koleksi FM saya

Assalamualaikum....

Antara koleksi FM yang saya ada. Ada yang saya beli, ada yang orang bagi dan ada hadiah menang CGL...Geram pulak tengok FM banyak banyak nih.

Setakat nih letak kat bahagian atas fridge...Tak berani letak kat bahagian pintu bawah fridge tak pasal pasal ada yang "hilang"...hahaha

10 ulasan:

  1. byaknya kak.. heheh zaza pun FM en.suami suka beli time outstation hehee..

    BalasPadam
  2. manyaknya..suka yg selipar dan baju tu ..cumel..:)

    BalasPadam
  3. banyaknya... tapi masih ada rruang kosong yg boleh diisi :)

    BalasPadam
  4. wah..byknye koleksi fm..da penuh dah tu..kalo nk letak bawah mmg bahaya tau..haha

    BalasPadam
  5. Wah.. Bnyknya.. Mesti suka g jenjalan ni... Hehe

    BalasPadam
  6. byknya, mmg bahaya letak bghian bawah, tp bila anak2 dh pandai panjat kerusi tak selamat juga ;)

    BalasPadam
  7. Tiba2 saya pun nak wat mcm ni jugak lah, simpan koleksi fm kt rumah..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.