Isnin, 17 Jun 2013

Basikal baru Aina dan Auni

Semalam incik hubby bawak balik basikal baru untuk anak anak dara dia...Bukan main seronok lagi Aina dan Auni daoat basikal baru. Bukan main seronok lagi diorang...Main sama sama....Yang penting kaler pink hokeyyy...

Tapi bila dah main lama lama mulalah berebut basikal...Aina terpaksa mengalah bila Auni tak bagi Aina naik basikal. Aina sampai merajuk dan bagitahu saya adik dia tak bagi main basikal.

Saya pujuk Aina, ada rezeki lebih saya belikan basikal baru untuk dia pulak...Alhamdulillah, dia faham dan tak merajuk lagi. Lepas nih saya kena gigih kumpul duit belikan basikal Aina.

13 ulasan:

  1. comelnya basikal.. pasni senaman kaki la dia... dok pikir2 nak belikan Faiqah juga ni... :)

    BalasPadam
  2. beskal pink sama sebiji mcm anak dara saya punya hikss!

    BalasPadam
  3. bila la nk belikan alya basikal..dh lama niat tapi x beli pun lg

    BalasPadam
  4. sy pon tgh kumpul duit nk belikan beskal utk anak2. xleh beli 1je. kena beli 2 supaya sama2 dpt.coz xnak berebut

    BalasPadam
  5. cantek warna pink tau. huhu i tak leh tengok yang ada kaler2 pink ni hehe

    BalasPadam
  6. cantik!! warna pink tu yg buat lg cantik.. :-)

    BalasPadam
  7. naik basikal share2 la dulu.. bagus aina.. ;)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.