Laptop Lenovo : My new baby

Kan sebelum nih lappy Compaq saya rosakkan....Membantutkan segala aktiviti saya...Terutamanya nak update blog....Fuhhh..seksa ooo....

So dengan rasa tak sabarnya saya beli lappy Lenovo...Rasanya dah nak 2 bulan saya beli Lenovo baru hari nih terhegeh hegeh nak update kan...Sengalll...

So, nih la my new baby...Kali nih betul betul jaga tau...Lappy Compaq pun dah keluar dari hospital...RM180...So, lappy dah ada dua. 1 untuk saya, 1 lagi untuk Aina dan Auni. Dah takde berebut rebut lappy lagi dah lepas nih...

12 comments:

  1. wah...lappy baru...congrats...patutlah dah rancak kembali...he he he...welcome back dear...

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum kak mie. cantiknya. hehehe. untunglah anak dara 2 orang tu, mummy dia dah tak berebut sama lagi. hihi ;p

    BalasPadam
  3. wahhh..akak dh pkai lappy baru...makin seronok la berblog dgn lappy baru.hihihi ^^ done

    BalasPadam
  4. Wahh..best nye lappy baru, kali nie kena jaga baik2 la ea..

    BalasPadam
  5. cantik dan comel je. untunglah anak dara 2 org tu ye dpt lappy juga. hehehe

    BalasPadam
  6. wah.. lpas ni lbat la ntry akk.. hihi... wlome back...:)

    BalasPadam
  7. wah..mesti semakin bersemangat nak berblogging kan..hehe

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.