Kami yang bernama Mimi

The lastest pic of us....Gambar nih di snap adik ipar saya husband adik saya yang kat tengah tengah tuh....Saya (Mimi Azirah), Mimi Nordian (tengah) dan Mimi Norsuria...Adik kitorang yang bongsu Mimi Ariana takde dalam gambar..

Masa nih kitorang baru aje lepas balik kenduri kahwin saudara kat Telok Kemang. Singgah Billion cari barang. Gambar nih di snap before kitorang tuju haluan masing masing..Saya terus balik rumah kat Bdr Sri Sendayan...Adik adik saya terus balik umah mama.

Haaa..Nak bagitau korang nih..Sebelum nih sibuk saya cerita pasal minum supplemen Aura White dan El Marino Blanc kan...Saya ada jugak up entry pasal testimoni kedua dua supplemen yang saya minum tuh tapi saya tak tempek kan gambar saya selepas mengamalkan Aura White dan El Marino Blanc....

Gambar yang saya tempek nih ialah gambar saya yang terkini tanpa sebarang mekap ye. Saya hanya guna lip balm saja untuk bibir...Untuk pengetahuan korang, adik adik saya nih masing masing mengenakan bedak dan solekan ringkas. Cuma saya saja yang bebas dari sebarang mekap ye...So, conclusion nya, walaupun tak pakai bedak tapi muka nampak macam pakai bedak kan....Yang paling best kulit muka sentiasa lembab...

5 comments:

  1. akak suka tgk colour dan style baju akak. akak beli ke buat???

    alahai comel je semua nama mimi.

    tapi setahu saya kalau nama sama dalam adik beradik, bila kawan-kawan tanya... mimi... kat mak ayah, mesti drang tanya.. mimi yang mana satu ni? heheheh :)

    adik beradik saya, semua NUR F... di pangkalnya! :)

    BalasPadam
  2. oooo..awet muda ye!
    #comey baju..hihihi

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.