Rabu, 17 April 2013

Sejauh mana tahap kebersihan air di rumah korang?


Agak agak koranglah kan air dekat rumah korang tuh kategori yang mana satu?Korang boleh bayangkan tak setiap hari air yang korang minum dan guna seharian tuh mengandungi beratus ratus jenis kuman...Maknanya setiap hari kita semua minum air yang mengandungi entah apa apa jenis kuman...Iyarkk.....

Tiga jenis air dari sumber yang berbeza diuji Jumaat lepas oleh kawan saya..Gila kentang punya kotor...Ada sesiapa volunteer nak saya uji air kat rumah korang bersih atau tak? Free aje ok nak ji tak payah bayar apa apa pun...Kalau nak wassup aje kat saya ye - 0136739484....Utamakan area Seremban, Putrajaya dan KL....

17 ulasan:

  1. erkk. kotornya!
    Tapi nak buat macam mana kan, air tu kan keperluan asas bagi manusia.

    BalasPadam
  2. Mila biasa kalau air minum beli yang seliter RM 0.20 sen tu.

    BalasPadam
  3. mak aiiihhh kotornya.....terus terpikir air di rumah tu...huhu

    BalasPadam
  4. dulu masa ida jual filter pun ida duk uji uji air umah orang. hehehehhee

    BalasPadam
  5. mak aihh gelinyer nengok.. camtu punya kotor ekk...

    BalasPadam
  6. errr.. takut pulak akak tgk..
    tp pakai filter kurang kotor kan...

    BalasPadam
  7. alamak teruknya..nasib ada penapis krg lah sikit kot...

    BalasPadam
  8. tak pernah cek pulak. tp rasanya dah pasang filter.

    BalasPadam
  9. takda yang sama kat atas. bersih je. :)

    BalasPadam
  10. kat umah sy guna filter, sb air kt umah br skg agak kotor..

    BalasPadam
  11. Assalamualaikum kak mie. hehehe. bagusnya. kita memang taktahu tahap kebersihan air kecuali masak air tu. ahhahaha kan?

    BalasPadam
  12. alamak! tak penah check pun kandungan air kat umah camana...

    BalasPadam
  13. Dulu ada dari syarikat mana tah, pernah datang rumah buat ujian ni.. tak ingat.. tapi memang dapat air camni la

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.