Sabtu, 27 April 2013

Produk Elken terbaik

Antara supplemen yang saya amalkan ialah produk Elken. Elken merupakan salah satu syarikat yang semakin meningkat naik di abad ini. Elken nih bukan setakat menjual produk kesihatan malah produk kecantikan, barangan rumah dan makanan dan minuman harian.

Setiap hari saya akan minum 2 sachet El Marino Blanc. Sangat bagus untuk kesihatan, kecantikan dalaman dan luaran. Spirulina Elken jugak merupakan spirulina yang terbaik di pasaran. Mampu mencegah pelbagai penyakit dengan menyahkan semua toksin dalam badan. Terus terang saya katakan, bila saya makan spirulina, semua toksin dalam badan saya keluar. Macam mana saya tahu? Toksin dalam badan saya disingkirkan semasa saya membuang air besar di mana najis saya mengeluarkan buih buih serta bau yang kurang menyenangkan. Itu bermakna semua najis degil dalam usus dan toksin dalam badan saya disingkirkan. Sekarang Alhamdulillah, saya dah tak kena sembelit, pembuangan air besar lawas, badan rasa ringan dan bertenaga dan yang penting saya dah takde lelah lagi.

Spirulina mampu membersihkan kolon korang agar terhindar daripada penyakit berbahaya di abad nih. Tak percaya? Korang cuba dan korang pasti akan sokong kata kata saya nih. Ramai tau dah try spirulina nih.

Ada sesiapa yang berminat nak dapatkan produk produk nih? Permulaan dengan hanya RM75.00 sahaja. Nak tahu lebih lanjut tentang suplemen Elken yang menakjubkan nih? Kawan kawan leh wassup saya di no 0136739484 atau just email saya je mimiazirah84@gmail.com. InsyaAllah saya akan jawab pertanyaan kitang secepat yang mungkin.

11 ulasan:

  1. memang slalu mkn elken spirulina.. umi yg suruh, :3

    BalasPadam
  2. bisnes baru ye. semoga terus maju. ;)

    BalasPadam
  3. ini jenis suplemen...yang patut di coba ya sis
    #thx ya untuk infonya
    salam sis Mimi :)

    BalasPadam
  4. saya pernah try yang perisa oren :)

    BalasPadam
  5. salam mimie,
    spirulina Elken nie yg antara spirulina jenama2 lain. TQ

    BalasPadam
  6. nice day:)
    saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
    yang saya kemarin..


    bagi-bagi motivasi yaa.. :)


    http://wisataoutboundmalang.com/

    BalasPadam
  7. mekasih ats infonye kak,,nnt kalau bminat@kwn2 n family yg bminat saye rojer2=)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.