Selasa, 30 April 2013

Kenapa saya mengundi awal?

Entry nih saya taip dan up khas untuk beberapa kawan blogger yang bertanya kenapa saya mengundi awal.

Untuk pengetahuan sayang sayang semua, dulu masa umur saya dah cukup 21 tahun saya sepatutnya dah layak daftar mengundi pun tapi saya tak mendaftar pun sebab terlupa. So, bila dah berkahwin dengan incik hubby yang berkerjaya tentera secara automatiknya nama saya telah didaftarkan oleh pihak incik hubby. Tempat mengundi saya pun memang bertempat di Kem 5 RAMD, Kluang. Kem 5 RAMD nih tempat asal incik hubby saya bertugas.

So, sebab tuhlah saya mengundi awal. Lagipun hari nih kan tentera dan polis dah mula mengundi. Bila incik hubby memgundi automatik saya kena mengundi sekalilah. Nama dah adakan...

So, dah terjawabkan kenapa saya mengundi awal..hehehehe

16 ulasan:

  1. OOO...baru nak tanye kenapa dah mengundi awal..

    BalasPadam
  2. dah mengundi yer.. kak ina xsabar nk undi ni.. hihii

    BalasPadam
  3. ooo kem suami akak dulu kat situ yer... nasib jijah nama masih kat kg lagi..hee

    BalasPadam
  4. bestnya mengundi awal. special betul.

    BalasPadam
  5. salam Mimi..oh ya ke?K.atie pon trtanya2 gak nape mimi mengundi awal..:)

    BalasPadam
  6. OW..MCM TU RUPANYA
    BARU LAH SAYA FAHAM..:)

    BalasPadam
  7. hari ahad ni tengok kami ngundi pulak yer...

    BalasPadam
  8. Suami sy dh lepas dh..sy kna tggu 5hb gak...sbb sy dftr sblum khwin n x tkar tmpt mngundi...

    BalasPadam
  9. polis dan tentera awal mengundi kan..

    BalasPadam
  10. OOo gitu.. isteri polis pun mengundi awal juga la..

    BalasPadam
  11. selesai sudah, cikgu nak balik kg esok...tak sabar nak kena calit dan nak memangkah hehe

    BalasPadam
  12. oooo..patutlah pun mengundi awal.
    saya ni dah 30, ni pertama kali mengundi. excited sgt!

    BalasPadam
  13. selamat dah mengundi...masih menunggu hari ahad ni...

    BalasPadam
  14. ada lahi ke cop mohor di jari tu..hihi

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.