English Cotton Plain Matching


Nih helai kain Egglish Cotton Plain Matching yang saya beli melalui kawan saya.....Nak buat baju kurung...Kain untuk buat baju yang bercorak corak tuh, kain untuk buat kain pulak kain kosong. Kain sangat cantik dan sejuk bila pakai. Nama pun kain cotton kan....Harga untuk 4 meter kain nih RM80....

Ada sesiapa dekat sini yang minat kain cotton tak?InsyaAllah saya akan upload gambar gambar stok kain yang ada..

23 comments:

  1. kalau buat baju kurung budak-budak alahai cumelnye...

    BalasPadam
  2. suka tgk bdk2 bawah 12tahun pakai baju corak mcm ni

    BalasPadam
  3. cerianya..
    tapi tak sesuai dngn kak nampaknya..

    BalasPadam
  4. saya kurang minat dgn kain cotton.. hehehe, tapi mmg suka tgk orang pakai,, comel :)

    BalasPadam
  5. suke gak kain cotton ni mimie....

    yati keje kat JKM la mimie...

    BalasPadam
  6. Kate's status as a young, attractive and fashionable member of arguably the world's best known family make her a bankable asset
    whose image will increase sales by thousands. And like Diana,
    Kate has found that after marrying a royal a holiday abroad
    is often accompanied by the long lens of a camera following her
    every move. Many publications are happy to use images showing
    the Duchess at work but decline the paparazzi shots, possibly in fear of being accused of fuelling a market for those
    photographs. Yet a few are prepared to go further
    and print intimate pictures of William and Kate during their private moments usually
    away on an overseas holiday.

    Also visit my site - getting pregnant

    BalasPadam
  7. Minat tp rsnye tahun ni takpela mak die takde baju raya..yg penting anak2

    BalasPadam
  8. skrg ni mmg tgh gila cotton. sbb best pakai.

    BalasPadam
  9. 4 meter tu sekali ngan kain kosong ke?? mmm cantik gak...apa lagi...upload la kain2 lain..

    BalasPadam
  10. lawa corak n color..kain dia sejuk ey :)

    BalasPadam
  11. akak...shida dh dapat barang!!
    thanks....hehehe

    BalasPadam
  12. cantik ni kalau budak2 pakai, sesuai la kalau kat malaysia cuaca panas.

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.