Ahad, 28 April 2013

Cuba cari...

Assalamualaikum...

Nak uji minda kawan kawan nih..Cuba tengok gambar kat bawah nih...Apa yang pelik kat gambar nih. Cuba cari...

Nota kaki* On the way pergi Melaka dan Kluang. Selasa nak mengundi dah kat 5 RAMD.

12 ulasan:

  1. dekat malaka?? hmmm, lama tilik tp tak jumpa apa2 pun. ehhh, atau kelapa sawit itu??

    BalasPadam
  2. puas saya tenung, selain dari kaler hijau putih yang obvious, lain2 yg pelik saya tak nampak la yang.

    BalasPadam
  3. errr yg akak nampak cume.
    sebiji muke manusia dekat pokok bahagian bawah tu.

    BalasPadam
  4. tgk lama gk lah, takde nampak apa yg pelik pun, nampak bersih je tempat tuhy

    BalasPadam
  5. ape yang pelik ekk? ntah tak nampak, hukhukhukk

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.