Selasa, 5 Mac 2013

SMS terakhir anggota komando VAT 69

Assalamualaikum....

Sekarang nih sana sini sibuk bercerita pasal serangan di Lahad Datu...Sungguh saya sedih atas apa yang berlaku kepada pegawai dan anggota polis yang terkorban.....Tak dapat saya tahan air mata bergenang kat mata saat baca berita berita tentang pejuang pejuang kta yang telah terkorban....

Tak kira lah polis ke tentera ke bila melibatkan pasukan keselamatan yang bertarung nyawa berjuang menyelamatkan negara, saya memang tabik spring dekat mereka...Sebagai seorang anak kepada bekas tentera laut dan isteri kepada seorang tentera darat, semangat juang mereka mengalirdalam tubuh saya jugak...Bila ada keluarga yang menangisi pemergian insan tersayang saya jugak turut merasa kesedihan...Sungguh saya benci mereka yang menceroboh maruah negara kita...



Sedihnya saya bila baca sms yang tertera pada Utusan Malaysia....Officemates yang lain pun sedih....Semoga Allah permudahkan urusan para pejuang kita mempertahankan negara. Semoga mereka sentiasa dilindungiNya...Amin....

24 ulasan:

  1. sedihnya..meremang baca sms itu
    mcm tahu2 dia nak mati
    alfatihah

    BalasPadam
  2. Ya Allah sedihnya.. semoga yg msih berjuang sekarang nie selamat smuanya.. InsyALLAH. amin

    BalasPadam
  3. sedih...baca sms ni..ni sms arwah inspektor zulkifli ke?

    BalasPadam
  4. sedihnya baca..depa yang tanggung tu lagi hebat la..huhu

    BalasPadam
  5. memang sedih... dah bergenang dah air mata ni...

    BalasPadam
  6. Akak pagi2 lagi dah teresak2 nangis. Dah ler hari Ahad lepas baru join sambutan tentera kat Bt 4 tu.. Patriotik sungguh sekarang.

    BalasPadam
  7. tadi ada gak baca kt utusan malaysia. sedih sgt kan. airmata saya mengalir jugaklah tadi. semoga mereka ditempatkan di kalangan org2 beriman...al-fatihah

    BalasPadam
  8. sebakkk sangat...

    moga isteri dan keluarga arwah tabah menghadapi ujian ni...

    BalasPadam
  9. Ya Allah.. ni lagi la buat sedih kan. Harap his family stay strong.

    BalasPadam
  10. memang sedihkan..tak dapat bayangkan jika ianya terjadi pada ahli keluarga sendiri...Al-Fatihah

    BalasPadam
  11. sedihhhnyaaaa bacaaa.. semoga ALLAH lindungi merekaa di sanaaa

    BalasPadam
  12. mmg sedih kan... kak ina pun ada baca kat fb.. tp dlm pada tu, rasa bersemangat sgt sbb betapa dia berjuangnya utk mempertahankan negara kita..!

    BalasPadam
  13. kita baca pun sedih apelagi ahli keluarga arwah kan.

    BalasPadam
  14. Ya Allah sebaknya M baca SmS tu...hu hu hu..

    BalasPadam
  15. sy pun rasa sedih sgt dgn isu ini..

    wahai komand VAT 69..kami akan sentiasa akan mendoakan kalian semua disana..Semoga Allah melindungi semua pewira kita..amin

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.