Entry bergambar pagi nih (^_^)

Assalamualaikum....

Baju : Dress Eisya (kznabihah.com)
Skirt : Skirt Labella Turqoise (kznabihah.com)

Nota kaki* Nanti saya cerita pasal Majlis Perkahwinan adik saya yang berlangsung sabtu lepas...

27 comments:

  1. ok ok...saya tunggu tau awak... comel jer mimie pakai pink...kulit putih kan...lagi la melets...

    BalasPadam
  2. amboi..glamer tudung..jeles i..i yg jhit manik ni xde sehelai pun tudung cmtu..huhuhuhu

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum kak mie. cantiknya, nampak manis! hehehehhehe

    BalasPadam
  4. cantik baju n kain akak :) padanan yg sesuai..

    BalasPadam
  5. cantiknya baju dan tudung halfmoon tu?akak suka kalau tudung tu labuh camtu.tgk org pakai kebykan pendek2 je

    BalasPadam
  6. Selamat pengantin baru untuk adik awak....

    BalasPadam
  7. cantiknya pakaian....memang meletopss..dan lagi cantik tuan badan tu..heheh

    BalasPadam
  8. cantik.suka nyer tgk.kalah pengantin ni

    BalasPadam
  9. baru nak tanya mimie beli kat mana.. hihi

    BalasPadam
  10. slalu nmpk design baju akak kat page tu...cantik.. :)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.