Yang saya amalkan



16 comments:

  1. errr kapsul ? huhu akak tak gemar.. tapi satu hari nanti kena makan jugak ni..

    BalasPadam
  2. tahap disiplin kena tinggi kalau nk start amalkan makan kapsul ni..heeheh

    BalasPadam
  3. good2... kesihatan dalaman dan luaran memang perlu dijaga sentiasa...

    BalasPadam
  4. janji utk kesihatan dalaman dan luaran .. org perempuan x suke , kena paksa sbb kalau lelaki dah x suke huhuh susah lah nak paksa .. kan kan kan ;)

    BalasPadam
  5. untuk apa ya ni kak?.. kesihatan dalaman wanita ke atau kecergasan?..

    BalasPadam
  6. Salam kak.

    Nanti minta singgah sekejap ke entry ni ye,,

    http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2013/02/pengomen-setia-januari-2013.html

    Ada nak minta sesuatu.. hihi

    BalasPadam
  7. hihi.. mak minta alamat la kak :)

    baca sini ye,

    http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2013/02/pengomen-setia-januari-2013.html

    BalasPadam
  8. Saya kurang berdisiplin klu mkn supplement ni...hehe

    BalasPadam
  9. rajinya makan supplement ni. kena disiplin kan diri.

    BalasPadam
  10. bagus juga makan supplement macam ni kan..
    sy jarang makan..kdg2 terlupa kerana terlalu sibuk..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.