Siapa anak ke dua? Jom baca entry nih (^_^)



ANAK MANJA EMAK ♥
sebab apa-apa pun mesti dia akan diutamakan oleh ibu. ^^

ANAK DEGIL
Anak kedua dikatakan lebih
degil, keras kepala dan tidak mendengar kata. semua dia aje yg betul.dlm ramai-ramai adik beradik dia aje yg KETEGAQ.kemahuan dia
kuat.kalau buat sesuatu sungguh-sungguh.kalau tak nak tu, tak nak lah
jawabnya, boleh dipujuk tapi
selalunya tak berapa jalan.

TAK PANDAI PUJUK
memang anak no 2 ni dia tak
pandai pujuk makwe or pakwe dia. (ciannn)

BERCINTA
dia kalau bercinta, sangat setia.sanggup berkorban. :D

HITAM / PUTIH
Apa yg dikatakan semua dipegang.kalau
hitam, hitam lah kalau putih, putih lah.degil tak boleh toleransi.

HATI
Anak no 2 ni juga nampak aje
keras.tp hati dia lembut.SATU lagi pe'el dia.dia tak boleh ditegur.

BERDIKARI
Very independent.memang betul.tp kalau terlebih
independent pun payah.mudah bergaul.very take care.

ARAHAN
Anak no 2 ni juga dia payah nk terima arahan.dia lebih suka buat hal sendiri pendek kata tak boleh kerja ngan orang.

PEMAAF & CARING
tidak dinafikan anak no 2 ni pun
pemaaf dan caring.TAPI awas jangan bagi diorang marah kalau diorang marah faham saje lah.

PAKAIAN
Nak semua up to date.semua nak kemas.


Nota kaki* Teringat pulak Auni kat rumah..hikhikhik

19 comments:

  1. hahaha..teringat my AYu..semua ada pada dia..hehe

    BalasPadam
  2. patut la adik saya selalu saja diutamakan. dulu la masa kecik2. huhuhu.

    BalasPadam
  3. saya pernah tulis entry pasal anak no.2, anak no. 3, anak sulung semua!!! hahaha kadang2 senyum sendiri je baca. sebab ada yang memang kena dengan kita! kita anak no.2 !!! :)

    BalasPadam
  4. Heheh. Ada yang sama lah.
    Sicerely
    Anak ke2. Hahha

    BalasPadam
  5. Kakak terus ingat anak no 2 kakak ada yg betul dan ada yg tidak.

    BalasPadam
  6. Saya !! (sedang angkat tangan )...hehe mcm ada juga perangai yg mengena tu... :P

    BalasPadam
  7. saya anak ke empat..

    anak kedua saya ada ciri-ciri ni..

    BalasPadam
  8. kak anak no.2 tapi tak seperti yg disebut..huhu..kes terpencillah ni

    BalasPadam
  9. Saya ank no2...hehehe..mmg mengaku degil..dh kawen ni pn kdg2 trbwk jgk perangai tu...hehehe...

    BalasPadam
  10. opsss... macam agak tepat la..80percent betui kot. hahaha saya anak ke-2, ketegaq. hahah

    BalasPadam
  11. mmg btl pn....., sbb aku pn ank no 2 , sian bks awek aku dulu , time dia merajuk....aku kutuk kaw2 pnya.....nk srh aku pujuk ? tolong gelak aje bolehlah hahaha ,

    BalasPadam
  12. mmg btl pn....., sbb aku pn ank no 2 , sian bks awek aku dulu , time dia merajuk....aku kutuk kaw2 pnya.....nk srh aku pujuk ? tolong gelak aje bolehlah hahaha ,

    BalasPadam
  13. aku ank no 2 , bab kerja ? haha aku dh krj bnyk tempat .... Semuanya x kekal ada je mslh , lastly aku buat bisnes ...smpilah skrg hahahaha , aku lbh senang kerja sendiri ,

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.