Setiap kali cuti am macam nih lah jadinya


Jalan dah mula nak jammed.....Pagi2 okey lagi, masuk pukul 10 ke atas kereta bergerak macam kura kura....Setiap kali cuti am macam nih lah jadi kat Dataran Sri Kemang...Apa pun tak boleh...

24 comments:

  1. sbb tuh la kite xgie mana2 duk umah jer..;(

    BalasPadam
  2. ramai balik kpg cuti panjang ni.. hehe

    BalasPadam
  3. tu la kalau cuti kalua blh nak duk umah jea.tak nak pi mana2.nasib baik blk johor aritu tak jem pun

    BalasPadam
  4. a'aa kan... kat mana2 pun sellau jd camtu...

    BalasPadam
  5. Mujur tak sangkut pergi Johor baru ni.. Tak suka bila berdepan dgn situasi mcm ni. Tp nak buat mcmana..

    BalasPadam
  6. semua orang ambik feel makan angin kan hehe.

    BalasPadam
  7. Nak pi mana tu. orang tak betah dok umh. Asyik nak berjalan je...

    BalasPadam
  8. ala telok kemang mmg selalu jem.. dulu kalau nak g keje kat HPD tu mmg tension jer jem!huhuhu

    BalasPadam
  9. hahahaha.. tu laa.. semua org kl lari pergi sana, jalan-jalan kekdahnya :)

    BalasPadam
  10. Say no to "jammed"..... hehe

    ohh seronoknya duk kawasan "ulu" ni.. walaupun jalan macam rupa bulan, lubang sana sini, tapi tak "jammed"... :)

    BalasPadam
  11. biasala kak mana ade jln dsitu ade kereta..lg2 kalo bndar mmg jamm jela kejenye haihh..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.