Saya dah malas ambil pusing pasal dia

Tak tahulah apa akan ajdi kesudahan hubungan dua orang retis nih. Sama sama kita doakan yang terbaik untuk mereka berdua....Benarlah kata kata ini --> Cinta kepada manusia tidak akan kekal, cinta kepada ALLAH yang kekal abadi...


Sharnaaz seolah olah merajuk dengan tindakan Sihila yang mengutuskan surat untuk menjelaskan konflik yang berlaku antara bapanya ND Lala dan kekasihnya Sharnaaz.....Nak baca lebih lanjut klik SINI...

20 comments:

  1. Rasanya... Eloklah Shila istiqarah kan......
    Lagipun rasanya tindakan dia tu ada betulnya jugak....
    Sebagai anak dia kena k=jaga hati mak bapak dia...

    BalasPadam
  2. shila need to do istikharah..

    pd pandangan sy, kalu awal2 lg si jejaka ni da tunjuk rasa kurang hormat pd parents kita, susah la. lebih2 kali si sharnaaz ni ade kuar statement yg dia nk kawin ngn shila, bukan ngn parents shila..

    sy yg xde kena mengena ni, bila dengar pun da sentap.. cmne plak ngn parents shila..

    semoga urusan shila dipermudahkan

    BalasPadam
  3. sebenarnya shila ada hak utk buat mcm tu. dia ada keluarga, saudara mara, kawan2 dan peminat. semua hati dia kena jaga. termasuk diri dia sendiri. sharnaaz sepatutnya bersikap lebih matang dlm perkara mcm ni. ni melibatkan pertalian 2 buah keluarga yg akan bersatu. eloklah ikut agama dan adat kita

    BalasPadam
  4. tak minat sharnaaz. minat shila je. hehehe. sabar ye shila.

    BalasPadam
  5. sharnaaz tu baran sangat.. belum kawen dah mcm2..huhuhu

    BalasPadam
  6. insyaAllah, kalau ada jodoh tak kemana. benda boleh bincang elok2 kan.tak perlu rasanya semua pihak nak menuding jari kat siapa2. kita tak tahu kisah sebenar.baik selesai sendiri dari guna media.lagi memburukkan keadaan.

    BalasPadam
  7. Hmmm eloknya sesuatu yang baik tu jangan di lengah lengahkan lelama sangat. Syaitan suke and tunggu time je. Harapnya diorang dapat la setel dengan baik dan fikir dengan akal yang waras dan bijak ye. Sama samalah kita doakan :)

    BalasPadam
  8. Lawak pulak baca kenyataan Pelakon lelaki tu yang kata penyanyi perempuan tu tak matang. Rasanya kenyataan pelakon lelaki macam mengambarkan yang dia sendiri tak matang sebenarnya.

    Bukan ke selagi belum berkahwin anak2 perempuan sememangnya hak milik parents sepenuhnya.

    BalasPadam
  9. kurangkanlah menggunakan media.. banyak perasaan nak kena jaga..

    BalasPadam
  10. erm, dah tak ambik pusing sangat dah bab dorang..sy kalau dgr cite artis cmni (krisis) malas nak ambik tahu..hehehe

    BalasPadam
  11. yg pasti shilla tetap kena utamakan ibubapanya dulu kan...

    BalasPadam
  12. lebih baik jangan diwar warkan pada media.. selesaikan secara tertutup antar keduanya...

    BalasPadam
  13. aish kecian kat shila berada kat tgh2..sbr ya shila

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.