Khamis, 7 Februari 2013

19 ulasan:

  1. brunch..hehehehe..nmpk sedap je even simple...;)

    BalasPadam
  2. sedapnya... ayam grg kfc dgn telur msk kicap ke tu?

    BalasPadam
  3. brunch le ni kalau omputih cakap le.. x kesah le mimi asal perut kenyang .. mayang tengok pun terus pewot berkeroncong.. td lunch makan mihun sup aje.. diet kekonon.. ni pewot dan bergetar balik minta isian tambahan..

    BalasPadam
  4. brunch le ni kalau omputih cakap le.. x kesah le mimi asal perut kenyang .. mayang tengok pun terus pewot berkeroncong.. td lunch makan mihun sup aje.. diet kekonon.. ni pewot dan bergetar balik minta isian tambahan..

    BalasPadam
  5. besarnya ayam. saya pon suka makan macam ni time dah takde lauk nak masak. huhu.

    BalasPadam
  6. nik kalau mkn ni pagi. tgh hari kena mkn lagi.tak cukup ni...hehe

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.