Masakan untuk lunch : Ikan masak asam dan sambal telur




Dua jenis lauk yang saya masak untuk hari nih...Hari hari masak pening jugak kepala nak fikir menu apa nak masak...Akhirnya, dua menu nih yang keluar kat kepala saya...Walaupun ringkas tapi sedap...

18 comments:

  1. kene plak makan ngan nasi panas2...yummeh..arinie dapur kite cuti..heheh...kene makan luar..;)

    BalasPadam
  2. okey la ni. janji masak :)
    makan pon puas hati.

    BalasPadam
  3. menu yg simple tu lagi sedap. mmg pening fikir nak masak apa kan .

    BalasPadam
  4. suka sgt warna blog ni..cantik...
    salam perkenalan drpd : suteraungu87.blogspot.com

    BalasPadam
  5. Sedap tengo....saya pun kadang2 pening nak mikir menu apa yg nak di masak...huhu

    BalasPadam
  6. kdg2 pening jugak nk msk pe kan...lg pulak klu cuti byk ari...

    BalasPadam
  7. Betul tu....hari2 masak kekadang smpai xtau nak masak apa. Lagi pening bila tanya suami nk mkn apa tp jawapannya apa2 pun boleh huhuhu

    BalasPadam
  8. sambal telur..belum pernah cuba..Mimi bole kongsi resepi ni ..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.