Lima....Nak?


27 comments:

  1. ade berkotak² kat ofis nie..x sempat nak bawak balik lg :)

    BalasPadam
  2. Kalau nak bagi, nak lah jugak..
    heheheh... =D

    BalasPadam
  3. dkt sini memg dh trend dpt limau nie, selalu vendor bg..jenuhla nak mkn..

    BalasPadam
  4. dapat gak berkotak kotak. sumenye agih agih kat orang je. tak makan la kalau dah banyak sangat..

    BalasPadam
  5. p kedai apek pun dia bagi limau..heee

    BalasPadam
  6. p kedai apek pun dia bagi limau..heee

    BalasPadam
  7. tgk limau ni tiba-tiba terasa nak makan limau pulak. nasib ada lagi. hehehe.

    BalasPadam
  8. ada limau ni maknanya CNY dh dekat kan...^^

    BalasPadam
  9. sedapnya dapat makan limau manis nyum nyum

    BalasPadam
  10. akhirnya dapat jugak jijah makan buah limau ni.. tu pon doktor kasi.. kalau nak beli memang tak lah..hee

    BalasPadam
  11. nak satu , boleh? hihi.. (baik tak Ros? mintak satu je tau.. hihi)

    BalasPadam
  12. kat umah ni pun ada. tak abis2 lagi..huhu

    BalasPadam
  13. dah lama rasanya tak makan limau camni..hehe

    BalasPadam
  14. tekak ni cam dah rasa perit2 je sbb makan limau ni kot.. hukhuk...

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.