Dua beradik santai sambil makan aiskrim

Petang semalam Aina dan Auni mintak saya belikan aiskrim calong yang pak sedara saya jual kat depan rumah mak. Saya mula mula memang tak nak bagi tapi tak sampai hati pulak saya belikan jugak....tapi saya siap warning diorang jangan makan aiskrim sangat...


Tengoklah diorang bukan main lagi duduk sama sama menikmati aiskrim...Diorang tak perasan saya saya ambik gambar dari belakang...


Wajah wajah ceria dapat menikmati aiskrim calong....


Anak anak saya nih memang suka makan aiskrim....Tapi saya kalau boleh tak nak diorang makan aiskrim sangat sebab takut tekak diorang sakit memandangkan cuaca tak menentu...

15 comments:

  1. mesranya dua beradik ni....makan pun duduk rapat rapat

    BalasPadam
  2. budak² nie kalo dapat eskrem memang x pandai kiri kanan dah ;)

    BalasPadam
  3. Wahhhh..kemain seronok lg diorg ye. hehehe. budak2 mmg suka mkn aiskrim. anak2 saya pun sama jugak.

    tapi kan mimi, aiskrim jenis ni xde masalah kalau nak makan sbb dia jenis krim. aiskrim mcm aiskrim malaysia tu yg x digalakkan mkn sgt. aiskrim jenis yg ni doktor soh makan kalau sakit tekak/tonsil tau.

    BalasPadam
  4. hihi. asyik ye dapat makan aiskrim.. Eh, akak panggil aiskrim calong?.. Ros tak pernah dengar..

    BalasPadam
  5. Manalah ada budak tak suka aiskrim Mimi. Sesekali kena bagi juga kan kesian sebab dia pun nak rasa juga.. Tengok mereka senyum pun tahu betapa nikmatnya:)

    BalasPadam
  6. alahai comel je gambar 2 beradik ni w/pun dr belakang...mmg nmpk mcm kembar..

    BalasPadam
  7. budak2 dpt aiskrim memang seronok lah. :)

    BalasPadam
  8. sha pun suka mkn tp xsllu la..nnt skit pla sbb cuaca asyik panas kan

    BalasPadam
  9. comelnya dua beradik ni makan eskrim...
    rapat betul dua beradik ni ..:)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.