Jumaat, 1 Februari 2013

Coklat dan minyak gamat Langkawi


Officemate saya baru balik dari Langkawi...Semua orang kat office dapat. Ada jugak coklat yang saya tak ambik sebab tak makan....Coklat untuk anak anak....

Nota kaki* Ada coklat lebih officemate saya bagi saya....Buat kunyah kunyah kat office jela...

14 ulasan:

  1. awak sama macam kita...kalau dapat makanan mesti ingat insan2 tersayang dan x bedal sorang2... semua orang pun macam tu kan?

    BalasPadam
  2. nak sikit coklat hershey's tu.. feveret Ros tu.. hihihi.. jgn habiskan tau :)

    BalasPadam
  3. sy suka yg bungkus warna coklat tue..nama apa ntah, sedap!!

    BalasPadam
  4. akak paling suke Daim tu.. setiap bulan akak beli satu bungkus.. tp yg kisses tu akak liat sikit nak makan, sbb kecik sgt, hehe malas nak layan pembukaannya..

    >> Mimie, thanks ye komen Nuffnang tu, akak masih terkedik2 nak belajar. Nanti kalau ada menda nak akak tau, tanpa segan silu akak akn tanye mimie tau. Akak dh mula click nuff mimie :)

    BalasPadam
  5. oh daim !
    nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    sikit !

    BalasPadam
  6. daim ngan kisses mesti beli kalau pi langkawi. mana nak dapat coklat murah tu kat kl..hehe

    BalasPadam
  7. wahh coklat..pas satu coklat tu hehehe..
    baik betul officemate Mimi..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.