Cara nak elak selipar kena curi


Ada berani nak buat macam nih?kohkohkoh

19 comments:

  1. aihh, x sanggup la nk buat lagu ni..ha3!!

    BalasPadam
  2. kena curi juga sebab mangga tue boleh potong

    BalasPadam
  3. Hahaha... dasat tul, rasanya mahal lagi mangga tu dari selipar tu... :)

    BalasPadam
  4. Hihihi.... tp pelik kan masih lagi ada org nk curi selipar dekat masjid..

    BalasPadam
  5. Dia sayang betul tu selipar smpi kena mangga...haha

    BalasPadam
  6. koh koh koh..dah mcm kak intan lak gelak ni..hihihi

    BalasPadam
  7. Ada jgk yg wat gini yek..kuikui...selamat selipar ni ;-)

    BalasPadam
  8. hahaa..sama je blh gak org curi ..adehhhh :p

    BalasPadam
  9. haha kalau dh nak curi tu org curi juga la walau padlock besaw mana pun

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.