Sabtu, 12 Januari 2013

Tingginye.....



Tengoklah gelagat anak anak dara saya panjat pintu gril…Bukan main tinggi lagi. Masa nih saya tengah mengadap lappy. Sekali saya toleh, mengucap panjang saya tengok diorang memanjat. Bukan main tinggi lagi..Alahai anak, anak….



Time nih Auni kelam kabut nak turun lepas saya tegur dia memanjat. Aina awal awal dah cabut dulu...Takut saya marah...hahaha

14 ulasan:

  1. sungguh active and aggressive mereka... he he he...takowt ummi ek?

    BalasPadam
  2. Wah! Aktifnya...tapi mencuit hati gelagat depa ni

    BalasPadam
  3. Hehehe..anak2 cheqkaq dua2 bujang..pun camtu gak lasak nye..tp yg ni ank dara..hihi..punn boleh tahan ye Mimi..

    BalasPadam
  4. dulu masa anak kecik2 mcm tu jugalah mmg suka panjat2

    BalasPadam
  5. Aksi anak dara seksi panjat gril hihi

    BalasPadam
  6. hahahaha boleh tahan jugak budak sekarang kan. heheheeheh. kena hati2 kak. kena tgk selalu. budak2 baya ni memang aktif kan... walau apa pun, dah macam tarzan tu haaa. hehehehe

    BalasPadam
  7. hehe.wah wah.hati2 ye auni aina.tinggi tu

    BalasPadam
  8. hahha aktif sungguh yer dorng... si adik pun sama jugak.. heheh

    BalasPadam
  9. mak ai aktifnya..ni mesti terkenan anak lelaki ni kan..hehe

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.