Jumaat, 25 Januari 2013

Saya dapat, Aina dan Auni pun dapat

Tengahari tadi saya singgah Pejabat Pos ambik bungkusan yang dikirim seorang blogger untuk saya iaitu Waniey a.k.a ibu Qalief...Thanks dik sudi bagi akak hadiah.....Banyak tau kawan kawan Wanie bagi saya. Baik betul Wanie nih saya jadi segan pulak bila nak terima semua nih...Wanie bukan setakat bagi saya saja tau untuk Aina dan Auni pun ada...Sangat terharu saya dibuatnya...T_T...Saya sendiri pun tak bagi Wanie apa apa...Segan saya huhuhu...


Beg syiling kaler pink gitu...hahaha...Saya suka saya suka...Terus saya transfer duit syiling yang saya kumpul dalam beg syiling Wanie bagi nih tau....Betapa saya menghargai pemberian kawan alam maya saya nih...


Keychain bentuk patung yang shomel dan FM sepit baju....Sangat ohsem okeh....


Sepit rambut shomel kaler pink untuk anak anak dara saya Aina dan Auni...Geram aje saya tengok, rasa macam saya pulak yang nak pakai...hahaha....Nih yang tak sabar nak tengok budak kecik dua orang tuh pakai sepit rambut nih...Mesti shomel jer....

Thanks sekali lagi ye Wanie...Terkejut jugak bila Wanie bagi nih semua...Terus terang saya cakap, kawan kawan alam maya memang terbaekkkk la....

15 ulasan:

  1. wah, bestnya dapat hadiah ye.. comel-comel pulak tu.. ooo buah tangan dari Langakwi :)

    BalasPadam
  2. wieeee saya lak terlebih excited. mmg comel comel la, saya geram tengok jenis ni.

    BalasPadam
  3. saya pun berkenan kat beg syiling tu... dah la kat sini selalu kena usung syiling

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah dh sampai..hadiah xseberapa jer kak....sama2 yer

    BalasPadam
  5. rezeki tu...dpt jgk utk ank2x skali.. :)

    BalasPadam
  6. comel..kak intan baru dapat tadi petang..x wat entry lagi..cantik !

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.