Jumaat, 25 Januari 2013

Pengalaman saya berbual dengan hantu cina

Assalamualaikum....

Hari nih saya lambat bersiaran sebabnya saya kurang sihat lagi. Pagi tadi saya rehat sekejap...So, nih dah okey sikit baru saya update entry...

Sebenarnya saya nak cerita pengalaman saya berbual dengan hantu cina yang masuk dalam badan salah seorang ahli keluarga saya semalam. Mesti korang terkejut kan kan kan...Saya nih dah lah penakut tapi boleh lak berbual dengan hantu cina tuh....

Macam mana nak cakap erk....Terus terang saya cakap hantu cina nih tak menimbulkan rasa takut dalam diri saya...Seronok aje berbual dengan dia.....Kelakar pun ada....

Tapi balik nanti lah ye saya cerita...Panjang berjela jela tau...kena buat episod lak..hahaha....Tunggu tau

Nota kaki* Betul saya tak tipu... 

19 ulasan:

  1. Camne plak bleh sangkut hantu cina ni??

    BalasPadam
  2. hantu cina?.. yeke ni?.. hihi.. demam demam ni boleh pula berbual ye ngan hantu cina..
    akak, moga cepat sembuh ye :)

    BalasPadam
  3. Hantu cina?? Ckp dlm bahasa melayu eh mst pelat2 cara dia ckp...nnt story erk :D

    BalasPadam
  4. erkss.... mimi x seriau ke? baiklah saya tunggu kemunculan entry bersiri itu... ^_^

    BalasPadam
  5. aiyarkk!!!! antoo cina ka ??
    manyak takut wooooo hehe

    BalasPadam
  6. serammmnyer...tetiba meremang segala bulu ni...huhu

    BalasPadam
  7. biar btul ni...crik entry jap..hahha

    BalasPadam
  8. amboi da boring berbual ngn orang nak bual ngn anto cina lak yer..hehehe

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.