Officemate belanja McD

Ahad lepas kan birthday saya. Lepas tuh, Selasa baru baru nih kan saya ada interview dengan tiga orang lagi officemates saya. Selesai interview, salah seorang officemates saya belanja makan sempenan birthday saya. Kitorang pergi bertiga. Lagi seorang officemate dah balik. Officemate saya nak belanja makan McD...

Saya terkedu sebab yelah kan ramai yang boikot McD nih tapi kawan saya nih cakap kalau nak boikot banyak produk yang kita guna kena boikot. Lagipun dia fikir, kasihan tengok pekerja pekerja McD yang majoritinya orang Melayu. Dah orang nak belanja, terima ajelah....

Saya pilis set Prosperity burger (Chicken)




Nota kaki* hopefully jangan pulak kawan kawan marah saya ye. Bukan apa, orang belanja sebab birthday saya...Takut ada yang tanya kenapa tak boikot....Maaf sangat sangat...

15 comments:

  1. hahaha...kalau nak boikot...KFC pun kena boikot sekali..makan jerlah

    BalasPadam
  2. erm.. dah kuar dh prosperity.. sedap tak ??

    BalasPadam
  3. Boikot barang israel seperti" buih di lautan bila kuat ditolak arus makin banyak buih bila dah reda pecah2 la buih tu." Semoga Allah tetapkan hati kita.

    BalasPadam
  4. rezeki jangan ditolak.... musuh jangan dicari, ngap aja la

    BalasPadam
  5. My opinion, setiap tindakan ialah hak individu. Mimie berhak untuk pilih dan tentukan tindakan. Orang yg marah2 dan kondem tu, bukan bagi kita makan pun kan..

    BalasPadam
  6. xpe ...nti kesian plak org nk belanja...hihi

    BalasPadam
  7. kak zu esok mesti kat pizza hut pulak..hahaha

    BalasPadam
  8. Hish... Rasa mcm mak makan je Prosperity tu...lama dh tak pekena ni..

    BalasPadam
  9. combi mmg da lame ta mkn..tp up to every person..no need to condemn :)

    BalasPadam
  10. jenuh boikot la kak oiii...org blanja xkan nk tolak kan hehehe

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.