Jumaat, 11 Januari 2013

30 ulasan:

  1. Anak bujang kakcik kalau bertudung, memang nampak macam pompuan!

    BalasPadam
  2. sekali tengok macam boboy... he he he... ^_^

    BalasPadam
  3. mmg nmpk mcm boboy. semlm ade sorg pakcik tegur husb saya tny c kakak tu lelaki ke pompuan. sbb muka dia iras2 lelaki, perangai pun cam ganas sikit. hehehe. nak kena bela rambut dia panjang semula la. kesian kt dia...

    BalasPadam
  4. hehehehhe... girl ttp girl tp sesekali pakai baju boy takpe

    BalasPadam
  5. dia tgk org lain pkai nmpk cntik..tu yg dia pon nk pkai..hehehe

    BalasPadam
  6. songkok sape la tu..hehehe
    kalo x tahu td mmg dh ingt boboy dah..

    btw..sy follow sini kembali..salam kenal :)

    BalasPadam
  7. nak kemane tu bersongkok di pagi hari...hehhe

    BalasPadam
  8. gugurl..
    itu bukan awak punye sayang.. (^_~)

    BalasPadam
  9. boboy ni.hehe

    p/s: header tu kena tukar pink ummi kepada purple ummi.hehe

    BalasPadam
  10. hihi, seronok tengok telatah anak2 kan, comel je gugurl.

    BalasPadam
  11. Rania pon same..suke main songkok abah die..hehehe..

    kamu ditag!

    http://www.nieyxzha.my/2013/01/chipmunk-barney-simple-giveaway.html

    BalasPadam
  12. Firas plak suka ltak songkok kat kpla mama dia. Dia sendiri xmo pkai.acaner tu???

    BalasPadam
  13. Gegel la.. tp diorg mmg suke kn main songkok ni.. buat lg nmpk comel kn?

    BalasPadam
  14. amboii...nak pi masjid solat subuh ke..:)

    BalasPadam
  15. amboiii bersongkok di pagi hari...hensemm...eh comeyy...hehe

    BalasPadam
  16. ekeke mestilah gugurl ! .. macam biasa sesuatu yg baru sentiasa nak di cuba ! ;)

    BalasPadam
  17. "saya pon nak cuba pakai songkok juga.."

    BalasPadam
  18. Hi hi comel..Khalish pun kekadang suka main ngan tudung M tau..risau ibu dia ni

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.