Rabu, 30 Januari 2013

Minyak rambut pilihan incik hubby selamanya (^_^)

Saya percaya somi kawan kawan semua mesti ada minyak rambut feveret kan kan kan...Macam tuh jugak dengan incik hubby saya...Minyak rambut nih memang menjadi pojaan hati dia...Datanglah jenama minyak rambut baru sekali pun dia tetap tak hairan...Minyak nih jugak yang dia akan cari dan beli....Nak tahu minyak apa? Skroll bawah laju laju...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Tada!!!!!!

Skroll lagi
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Cukup cukup sudah skroll tuh...
Stop jap!!!
Skroll lagi!!!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Tada!!!!

Hehehe....Minyak Johnson's Baby....Memang pilihan no 1 incik hubby. Kalau dia punya dah habis, anak dia punya dia tarah tau...Bila saya bebel, dia ketawa...

15 ulasan:

  1. haik haik....xpadan dgn kerjaya minyak rambut incik hubby akak ne.hahaha....

    btw,segmen tu sampai 31januari..leh join lagi :)

    BalasPadam
  2. memang wangi & lembut minyak johnson's ni. sy pun suka. hihihi..

    BalasPadam
  3. ha..ha... oklah PU .... sebab senang nak dapat..hehe...

    BalasPadam
  4. jimat kos nak beli minyak rambut..hahahha...tp kene tahan berebut ngan anak laaa...hehee

    BalasPadam
  5. sha xsuka pkai minyak kat rmbut..geli hehe

    BalasPadam
  6. heheheheh mcm xpercaya je hubby pakai minyak rambut nie hehehehe..

    BalasPadam
  7. hubby kak ina plak guna yg minyak zaitun tu.. botol camgini gak lbh kurang... hahaa

    BalasPadam
  8. hihihi..ingatkan minyak rambut ape..rupanya baby johnson jer...wah..mmg tetap pujaan hati ye..

    BalasPadam
  9. sama mcm husband wani guna minyak johnson gak sampai rembat qalief punya hahaha

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.